bajsskitjävlapissapa

2 timmar senare och mitt jävla papper är fortfarande så jävla tomt. Jag funderar stark på att inte gå till skolan imorron, bara synd att jag missar psykologi b som jag har sista timmen. Fast till mit försvar så har jag inte varit bort en enda skoldag, bara 3 praktiskt dagar. Så ska jag förstöra min perfekta närvaro bara för ajg verkligen inte får något gjort på min jävla engelska..? Jag kan ju säga att jag glömde den hemma. Fan va jag är nördig. Fan vad jag är patetisk. Jag måste skaffa mig ett liv..
P.S Känner att min rubrik va jävligt mogen..


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0