Friday, I'm in love

Under dagen var det servering i skolan, inte så kul alltså. Jag och Alex fick ta drop in delen av serveringen, stressigt som fan kan jag tilläga fast vi fick in lite över tusen spänn så de fick jävligt bra!
Mitt under lunchrusningen kom två reporter från Skånska och börja ställa frågor om vi tyckte det var orättvis att vi hade så bra mat osv. Alex tog såklart tillfället i akt och svartmåla halva skolan.
På kvällen blev det hockey. Ja, ni läste rätt. Hockey. Så vad gjorde fröken Zilverframe på en hockey match? Jo, så klart skulle jag aldrig få för mig att faktiskt betala för att sen en match. Men eftersom vi på skolan jobbade där när dem öppnade Malmö Arena så fick vi fribiljetter. Det var en rätt så intressan kväll faktiskt. Lite dans från Felix och några andra killar från andra klassen. Och det roliga va att dem dansade till YMCA, undra om dem vet att alla bögskämt började efter den låten..? Men tack vare lite hemligt skvaller från fröken Hagel så kunde jag få Felix att sluta iallafall. Nästan iallafall, han har en väldigt stark dansvilja ska jag säga er, alla kommer ihåg citatet från ettan "Släck ljuset så ska vi skaka på gumpalallerna". Nej, min klass, eller min skolan för den delen e så långt från normal som de går..


Detta va nog de enda imponerande på hela matchen.


Kvällens lovers.. grr!

Lite av Felix YMCA dans


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0