Georgia Rule

Go' kväll!
Första dagen tillbaka till skolan va inte  nån höjdare precis. Och eftersom jag e snuvig och sånt så ska jag inte till skolan imorron. Känns inte så jävla fräsht att servera massa människor när man e snuvig. Nej, det e nog bäst för alla att jag inte går till skolan.
Just nu sitter jag och kollar på Georgia rule med Lindsay Lohan, en jätte bra film faktiskt! Rekomenderar den verkligen, den är väldigt ovan från vad vi brukar se Lohan i.. Nej, nu ska jag sooova.



love,malin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gav dig faktiskt bihålsmassage (låter väldigt äckligt) men det borde hjälpa lite =)

2009-01-09 @ 17:35:34
Postat av: julia

jag tyckte inte alls om den när jag såg den. men alla tycker olika.. julia

2009-01-10 @ 12:11:10
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0