Go fuck yourself!

Hejhej!
Klockan e snart 1 och min klocka ringer om drygt 5 timmar. Not good. Kom ihåg; drick inte kaffe efter kl. 17.00!
Egentligen borde jag ta den här tiden på mig att läsa om olika vin och vingårdar i France men nejdå, jag sitter och nördar mig  vid facebook istället. Jag borde verkligen skärpa mig, jag har bara varit i skolan i två dagar och börjar redan halka efter. Fast om det e olika saker vars namn e på franska så känns det inte så viktigt.. Jag fattar ändå inte ett skit franska. Franska är bajs. Nu ska jag försöka sova...



 

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0