I don't give a fuck

Hejhej!
Idag var det som sagt studiedag men det stoppade inte väckarklockan från att ringa kl. 9. En timme senare satt jag på bussen in till stan för att träffa Louise och Alex. Vi fick faktiskt rätt mycket gjort på boken. Så nu ska vi bara fixa med alla drinkar så är den redo att tryckas.
Upptäckte precis en lite underlig sak på den nya tv:n, den kommer med barnsagor och recept. Skitunderligt och väldigt "framtidsaktigt", känns lite som tillbaka till framtiden 2.
Ikväll ska jag ta och se Lost, säsong 5 har börjat i Usa vilket innebär att de nu är nerladdningsbart! Yeah!
Nej, nu ska jag äta sen blir de körskolan.



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0