I will always love you

Heeeeeeeeej!
Dagen har varit jävligt härlig och dagens humör va helt tvärtom  om man gemför med gårdagens.
Hade inte en enda seriös lektion och för att göra dan lite bättre så avslutades den med psykologi där vi ännu en gång lekte, denna gången testade vi hur bra våra minnen är.
Efter skolan stack jag och fixade med mina skor så jag äntligen fick rätt storlek. Sen var det dags för ännu en utmaning; att få upp den nya TV:n på väggen, det var inte det lättaste kan jag lova er.
Nu ska jag ta och göra lite te sen ska jag kolla på Dirty Sexy Money. PUSSSS

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0