Lost heroes

Har jätte ont i huvudet. Känner massvis av blandade känslor, mest besvikna och sårade sådana. Orkar inte med skolan, orkar inte med allt skitsnack, orkar inte med att vara tonåring. Vill sätta mig på nästa tåg och flytta. Färga håret och byta namn - igen. Vill till ett ställe där inget av det som finns här existerar. I bland är det skönt att drömma sig bort. Fast på ett eller annat sätt dras man alltid tillbaka.
Jag tror min psykologi analys stämde. Jag säger inte lika mycket som jag uttrycker i bild och text fast ibland är det bara lättare så. Lättare att bara strunta i allt som stör en och bara skriva ner det där dem personerna som har med det att göra kan läsa det. Helt utan att se dem i ögonen. Iblan är även jag feg, jävlig feg tillochmed. Nej, nu ska jag kolla på Lost och Heroes och bara drömma mig bort. Fantasin räddar mig allt för ofta..



 

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0