Malin - the bartender

Jag har kommit på en sak. Alltig har en, mer eller mindre, naturlig förklaring.
Det finns en förklaring till varför jag just nu stinker konjak.
En förklaring till varför jag har skitont i mina ben och en förklaring till varför jag precis gick från vara rätt så glad till att vara rätt så sur.

Idag har det varit superskön i serveringen faktiskt. Jag och Louise hade världens flyt i baren. Vi hann med allt vi skulle göra plus våra alkoholfri drinkar som ska in i vår drinkbok. Och, om jag får säga det själv, så blev drinkarna helt underbart goda!
Nu ska jag sova, jag har en extrem plugghelg framför mig. Jippie..


Drinkar!

Och såklart måste drinkarna smakas!

även Petra var en frivillig smakperson!


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0