on my way

Hejhej, har inte bloggat så mycke dem senaste dagarna, har blivit sjuk så istället ligger jagbara i storarummet och kollar på american idol. Så jävla typiskt att man blir sjuk på lovet. Tänkte passa på att skriva lite om nyår.
Nyår började att jag och Lina åt här hemma med päronens gäster och dela på en flaska Rebenschoppen, fast Karin inte var med så hade vi henne i tankarna haha. Sen ramla vi ut på våra höga klackar till limhamn. När vi väl kom hem till Annna mötes vi av en röd matta och en dörrvakt. Temat var ju glamour. Timmarna gick och tolvslaget kom, lite över 100 pers ställde sig på balkongen och började hoppa och räkna ner. Man började snabbt känna hur balkongen inte klarade så många så jag och Lina gick in och ringde till Karin och önskade henne gott nytt år. Efter det var det en massa champagneflaskor, dansande och en raseriutbrott från fröken Fors.
Nu ska jag vila igen så jag blir frisk.



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0