play your cards right..

oh yeah baby, I'am back!
Ja, jag har varit extremt dålig på att blogga dem senaste dagarna. Ja, skolan tar död på mig just nu och att blogga är inte så kul just nu.
Har varit en helt ok skoldag med djupa samtal med Petra och Alex, en extrem håltimme och ett 100 gram mjölkchoklad. Allt är ju tillåtet när man har PMS. Det är den hemliga tjejreglen number one.
Idag drog även syrran hit sitt nya ragg, alltid lika kul. Jag får ta på mig storebror rollen och vara en riktigt bitch men samtidigt läskigt snäll. Att skrämma vettet ur ragget är mitt absoluta mål. Det finns verkligen inget roligare än att vara supersnäll ena sekunden och taskig den andra. Ragget får absolut panik och vet inte hur han ska uppföra sig omkring mig, minsta lilla fel och han blir utkastad med huvudet först.. Fan vad hemsk jag är men jävligt kul är det kan jag garanera er! Nästa gång han kommer hit blir det utfrågning, då kan jag lova er att han kommer svettas.. Haha
Nu ska jag fixa dem sista sakerna till min svenska redovisning imorron samtidigt som jag har ett öga på Vickan i my perfect life.



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0