So lost

Fastän jag fick sova tre timmar längre idag har dagens känts enormt lång. E helt sjukt trött just nu fast de ska inte stoppa mig ifrån att se Lost, har en känsla av att jag kommer somna ifrån de..
Eftersom jag verkligen har skitit i allt den här veckan och inte gjort en enda läxa kommer jag sitta hemma hela helgen och plugga. Undra om det e möjligt för mig att sjukskriva mig från skolan..? Detta måste kollas upp..
Imorron är det servering, lika kul som alltid. Har en känsla av att det kommer bli lite drama i klassen.. Synd att inte alla har odet ironi i sin ordbok. Eller i detta fallet så kanske det handlar lite mer om karma..? Ja, vi får vänta och se vad morrondagen har att komma med. God natt!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0