Stolen dreams..

Hej mina gurkor. Jag borde verkligen sluta med mina konstiga hälsningsfraser..
Idag vaknade jag upp hos Lina med hennes konstiga bror som satt på sängkanten och lekte med min mobil. Detta är dock helt normalt hos familjen Fors. Dem är lite kostiga dem..
Jag hade en jättekonstig dröm i natt om en flygplan som skulle störta och jag hade 24 timmar på mig att förhindra det, tyvärr störta flyget och min mamma som var på det dog. Jag vaknade upp och märkte att tårarna rann och berätta för Lina vad jag hade drömt, det visade sig sen att Lina hade drömt att att hon var på ett flygplan som sen störta. Hon och jag måste ha nån konstig telepati, detta är andra gången vi vaknar upp och har drömt och samma sak. Jag vet att tjejer som umgås mycket får sin mens samtidigt men gäller det drömmar också? Haha, nu gick jag nog för långt..

love,malin


Kommentarer
Postat av: Lina

LITE FÖR LÅNGT

2009-01-24 @ 17:08:54
Postat av: felix

silver silver flygpan

2009-01-24 @ 21:43:08

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0