People lie

Hejhej!
Igår kväll satt sig familjen Zilverframe i en bil och körde till Anderslöv för att fira min mormor som fyllde.. 63? Förlåt mormor, jag är inte helt säker på ur mycke du fyllde men jag kan säga att du ser inte ut att vara en dag över 50! Haha

Iallafall, som alltid på ett av våra släktkalas började mormor dricka sitt kära vin och var nästan full innan huvudrätten kom in. Och mormor som är mitt biggest fan blev snabbt orolig över att jag skulle skriva ner i min blogg alla dem pinsamma sakerna hon gjorde och sa, men ta det lugnt mormor så taskig ska jag inte vara idag!

Så vad hände mer..? Jo, mormor tvingade sina barnbarn att dricka vin med henne och, jag citerar " Nu ska jag nog supa er under bordet!" Hon har en viss charm eller vad säger ni ?
Min morbror blev fullare än vad jag någonsin sett han, och han och mormor satt i soffan och skrattade åt allt möjligt, fastän dem inte riktigt fattade vad det var som det skämtades om, fallet var egentligen att vi barade skrattade åt dem.
även min kära moster blev lite påverkad, fast i skillnad från dem andra klarade hon inte av glöggen som serverades. Ja, min släkt är väldigt speciell.


Kvällens tre fyllon.




" Nu har jag väl ingen dubbelhaka?"


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0