Why are you still talking to me?

Hehej bäbisar!
Efter som Karin fyller hela 17 år imorron/idag så drog jag och Lina ut henne och bjöd på mat och bio. Och eftersom min bäbisdarling (fråga mig inte var det pervonamnet kom från..) inte hade sett Twilight så blev de såklart den! De va femte gången jag såg den denna veckan FYI. Jag är helt förälskad i den filmen! Och nu fick jag även över Karin på min sida. Mohaha Jag säger bara Robert Pattinson.
Nu ska jag gå och tvätta av sminket och lägga mig. Dem senaste dagarna har jag inte stigit upp tidigare än 2, måste bli ändring på de nu när skolan börjar. God natt



love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0