- 14:24

Jag hade en jätte underlig dröm i natt. Jag drömde att jag skulle flytta in hos Blondinbella och Nils men Nils hatade mig så jag fick gömma mig hela tiden. Enligt Blondinbella så gillade Nils inte tjejer egentligen (vad det nu betyder..) så jag fick bo i deras badkar för det var det enda stället i lägenheten som Nils aldrig var i närheten av. (Han duschade tydligen aldrig..)


Jag har tänkt flörta lite med mamma och se om hon vill åka och handla ny bikini och lite andra småsaker med mig. Man får ju passa på när det är dåligt väder..

pussar

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

söt blogg

2009-07-10 @ 18:09:52
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0