"-I hope you enjoy disappointment."



Jag är fan stolt över mig själv! Jag kom inte i säng förrän vid femtiden igår och jag är redan uppe!
Klassfesten var kul igår men det var inte så mycket klassfest utan det blev mer en vanlig fest... Och jag har inga bilder heller så jag får sno Adams sen..mohaha

Nu måste jag tvätta en massa kläder och skriva packlista. Jag tycker inte om att tvätta..eller packa. Fast mamma kommer hjälpa mig så det underlättar ju..

Och Fanny, en fråga. När du försvann ett tag igår, var du inne på din data och läste bloggar och kommenterade dom då?

Kommentarer
Postat av: Fanny

kanske...

2009-07-20 @ 18:16:19

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0