"-I knew that last glimpse of his face would haunt me until I saw him smile again."

Godmorgon alla söta!

Jag har ett litet stressigt schema framför mig idag. Mamma slutar jobba klockan 2 och då ska vi direkt iväg för att handla alla småsaker som vi glömt köpa. Jag börjar ha lite läskiga drömmar om resan.. typ att min väska ska försvinna eller att dom ska ta mig på flygplatsen för dom tror att jag har droger på mig..

Ikväll blir det klassfest hemma hos Fanny. Vi får se hur det blir, haha. Vår klass är ju lite.. unik. haha

pussar

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bäst heter det...

2009-07-19 @ 22:40:53

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0