Bildextra...eller något.

Lina och Karin ligger och kollar på Australia. Och jag som redan sett den en gång och inte tyckte om den vägrar kolla på den. Dessutom har jag redan sett en kärleksfilm denna månaden och klarar inte av en till...om det inte är Twilight det vill säga. Jag klarar inte om för mycket kärleksfilmer. Det blir bara..kletigt. (?)

Iställer rota jag igenom Linas kamera och ni ska nu få lite bilder istället. Det har ju vari lite tomt med sånt på senaste tiden.. enjoy.


Jag och Karin badar i havet.. och det var kallt!


Jag är cool.


Bildtext saknas..eller något sånt.








Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0