Det är en ödla i min soffa!

Herregud, jag fick panik när jag vaknade för en halvtimme sen!

När jag kommer in i storarummet så ser jag att Alfon (Mimmi's ödla) sitter i soffan och glor ut genom fönstret. Detta är en ödla som jag verkligen hatar och som är skitäcklig, enligt mig. Ormar är ingenting, inte heller spindlar eller något annat djur som folk kan uppfatta som äckliga men den är ödlan har jag riktigt problem med.
Jag kanske också ska nämna att jag var ensam hemma..
Jag får såklart panik. Jag ringer mamma "Kom hem från jobb NU! Alfons har rymt!", men hon hade tydligen bättre saker för sig så jag ringer pappa "Men va fan, det är bara att ta och lägga han i buren igen!" - ingen hjälp där iheller. Då ringer jag Aflons BFF - Lina. Men hon bara skrattar åt mig.
Till sluta fick jag ta en stålhanske och ta tag i ödlan och lägga ner han i sin bur igen. Jag hatar den jävla ödlan! Jag ska ta och lägga upp en annons på blocket nu... mohaha. Hämnden är ljuv.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0