Framme i Arild

Okej, nu befinner vi oss i Arild i Karin gästhus som vi ska bo i. Här är faktiskt mysigt. Det var inte så mycket land som jag trodde, det är mer som en by. Och det finns tillochmed internet! Jag kommer alltså inte dö..

Det tog hela 4 timmar att ta sig hit. Och jag och Lina hade lite problem att hitta i Helsingborg. Det är inte så smart att vara på nya platser med Lina..

Nej, nu ska jag förklara för Adam varför Bella och Edward inte kan ha sex. Tro det eller ej men jag fick ett sms av han där det stod att han kolla på Twilight. Grupptrycket blev för mycket tydligen.. mohaha.

Pussar

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0