Friends

Jag och Lina har precis ätit middag ute i hennes trägård. Jag älskar sommarkvällar. Fast alla kryp skulle jag kunna leva utan..
Jag är just nu väldigt uttråkad. Lina diskar efter mig (om man lagar mat slipper man diska ^^) och vi ska snart ut och gå en runda med Sixten.
Oj, vilken tråkigt blogginlägg detta blir.
Jag funderar på att se Harry Potter igen - så bra va den!

lalalal

Jag måste fixa en header. Fast jag vet inte hur man gör sånt.. Jag ska se om jag kan flörta med någon så jag får lite hjälp.

Nu har Lina försvunnit och jag kan inte hitta henne. Hon är nog någonstans och äter yogurt.. Haha
Fan vad jag är rolig.

Igår på bion var där en jättelång kö till toan så och och Lina stack in på killtoan istället (där är ju ingen kö) och när vi har gjort det vi ska och går ut så säger någon av oss
"Oj, där var en hel del snoppar inne..."
Och inte var det lågt iheller utan det var en del som hörde oss.
Vi har ett problem när det gäller att prata tyst.. och vara smidiga..

Jag hittade Lina nu - hon var på toa. Utan yogurten. Stavas yogurt så?

hmm...

nu ska jag sluta skriva onödiga saker..

pussar

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0