Hilleröööööööööö

Lina kommer om 20 minuter sen sticker vi till landet. Jag börjar undra över vad det är som jag gett mig in på. Jag är inte så mycket av en "lanttjej" jag gillar stan, jag är uppväxt i stan, stan är allt jag känner till. Förutom dom dagarna varje år som mina föräldrar har tagit med mig med husvagnen ut på olika platser i Sverige. Detta ska bli väldigt intresant. Fast Karin har sagt att det inte är så farligt och att huset ser hur modernt ut som helst på insidan. Karin, gäller det också gästhuset som jag och Lina ska bo i? Och jag hoppas där inte finns några spindlar för då kommer Lina få panik och jag kommer inte få sova.. Om inte Lina kommer snart så kommer jag forsätta att skriva onödiga saker.

Jag har mensvärk. Om ni vill veta.
Pappa har Alfons uppe och jag ser hur han tittar på mig. Och han springer mot mig så dödar jag honom. Dumma ödla. Alla älskar honom.
Jag ska lyssna på Boom boom pow en gång till innan Lina kommer, jag får inte lyssna på den av henne. Hon hatar den.
Nu ska jag sluta skriva. Hejdå!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0