Padda

Inatt var jag med om något riktigt hemskt. Något som kommer jaga mig resten av livet.
OK, det kanske inte var så hemskt.
I natt skulle jag kissa - utomhus. Det är ju inget fel med det. Hälften av alla gånger man kissar på sommaren är ju utomhus och om man ska räkna alla gånger i havet blir det ju många fler..

Iallfall.. När jag sitter där, redo för att uträtta mina behov så kommer där en stor jävla padda hoppandes mot mig och ni kan ju gissa om jag fick panik? Ja, det är klart jag fick! Jag sprang därifrån skrikandes med byxorna vi anklarna. Jag hoppas för allt i världen att Karins pappa inte kolla på överbevakningskameran..

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0