Paparazzi

Lina kollar på Bevan. Jag gör musiklistor på spotify.
Just nu älskar jag Lady gaga - Paparazzi. Den spelas om och om igen.

I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me
papa-paparazzi
baby there's no other superstar
you know that I'll be your
papa-paparazzi


Det blev middag hemma hos mig innan. Och eftersom mina föräldrar bott ensamma hemma hela veckan så är dom inne i en "askalas-fas" vilket innebar att vi fick mangodrinkar innan maten, ni vet - man måste ju dricka något så länge man väntar på maten! Sen var det vitt vin till maten. Efteråt tog pappa fram tequilan, enligt pappa var vi tvugna och träna för nästa vecka.
Mina föräldrar har verkligen sin charm.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0