Pinsamhet på väldigt hög nivå..

Okej, jag fick i uppdrag av Frida och Alex och hitta en video som vi spelade in under vår sista kväll tsm med Petra innan hon stack till Ungern. Och eftersom dom har tjatat enda sedan den veckan att dom vi se den här videon så tänkte jag lägga upp den fast jag hittade några andra videor då.. Några väldigt pinsama sådana..
Jag vet inte riktigt om jag vågar lägga ut dom här men jag måste lägga upp dom på youtube så alla (Frida, Petra och Alex) kan se dom.
Den första videon är inte så farlig eftersom vi fortfarande än nyktra så den kan ni få se.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0