Simple life

Så, just nu lever jag verkligen "the simpel life". Jag är fast på landet där man måste gå en evighet för att komma till bussen och åka 40 minuter för att komma till närmsta affär. OCH - här finns kryp - överallt.

Iallfall...

Igår kväll bada vi jacuzzi (?) i Karins trägård och Lina testa gränserna för vad som är normalt beteende. Vi upptäckte även att människorna next door inte har någon kod på sitt internet så vi hackade in oss där. mohaha

Idag tog vi bussen till Höganär för att köpa godis, glass och massa frukt. Vi hyrde även en skräckfilm som vi ska se i kväll. Det är en jävla tur att vi sover tillsammans då..
Och vi har badat i havet! Och det var kallt. Och där var en man med pervoskägg. Läskigt.

pussar!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0