Sista inlägget



Jag har packat klart och min väska håller på att sprängas. Jag har ingen aning om hur jag ska orka bära ner den två våningar imorron..
Imorron ska det bli 34 grader och sol i Malaga. Så jävla skönt att vi ska ha fint väder när det är skit här hemma. Men jag kommer såklart klaga över att det är för varmt när vi väl är där..

Fan jag kom precis på en sak! Jag skulle ju vaxat benen idag! Skit... Jag har varit helt upptagen med att packa.

Jag vet inte när jag kommer skriva igen, i värsta fall skriver jag igen om 9 dagar. Ha det så bra sålänge!

pussar ♥

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0