Spanien, dag 2



Godmorgon!
Vi blev väckta för en timme sen och vi ska snart ner till stranden. Jag kommer bli så röd. Det är 43 grader ute och som tur är så finns det AC i huset annars skulle ag ha svettats ihjäl!

Igår tog jag, Lina, Filip och Henrik en taxi in till stan och såg vad där fanns att erbjuda. Vi kom först till en bar vid namn Good times där det första vi hör är "svennebanan", och hela baren är full med danskar och svenskar.
Sen stack vi vidare till en bar där all alkohol var HB.. Och jag fick Lina att shota någon persikasak som var jättegod. Jag var väldigt nöjd med mig själv efter de.. mohaha
Efter barerna stängde stack vi till någon klubb som var bland det vidrigaste jag sett. Fast vi träffade några roliga engelskmän.

Nu ska jag smörja in mig med solfaktor 50, pussar♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0