Spanien dag 4



Hejhej!
Igår va vi hela dagen på stranden och jag fick bränskador på fötterna av den varma stranden.
..Och sen blev jag ju röd på resten av kroppen också...

På kvällen var vi ute och åt på restaurang sen stack vi ut.
Vi började på Good Times och drack massa drinkar och shots sen gick vi vidare till Underground och Mai Tai där en spansk kvinna försökte ragg upp mig genom att dra ut mig på dansgolvet och sen börja kyssa mig på kinderna. Väldigt vidrigt..

Jag och Lina träffa även på en kille som var helt övertygad om att vi var från London. Han kunde tydligen höra det på vår accent..

Nu ska vi göra oss iordning och äta middag innan vi sticker ut igen!





Kommentarer
Postat av: spanjorälskaren_frida_snygg

jag vill också festa med er :( och massa snygga spanjorer och britter :(



men istället är jag fast här med en influensa och kyla utomhus! SUCKS!!!

2009-07-25 @ 21:33:47

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0