torsdag



Gokväll!
Jag ligger i min och Lilis säng och tycker synd om mig själv och min fot. Något hände nämligen med den när vi var ute och dansade inatt så nu är den helt uppsvullen och röd och går knappt och trampa på. Typiskt mig.

Jag tittade mig precis omkring i rummet och såg hur kul det ser ut.
Jag ligger och kan knappt hålla ögonen öppna och bloggar.
Lina ligger och läser en bok och srar över att vi inte orkar gå ut idag.
Filip sitter i soffan och kollar på spansk tv och sist jag kolla så kan han inte ens spanska..
Henrik ligger i den andra sängen och kollar på porr i sin data.
Vi är otroligt trevliga och sociala.






Kommentarer
Postat av: JuliaD

kan du röra tån? för annars är den nog bruten.. låter så.. jag bröt nämligen min föra hösten.. så ont det gör

2009-07-24 @ 02:20:28
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0