Torsdag

Just nu känner jag mig väldigt mogen. Jag sitter med mitt kaffe och går igenom några bloggar.
Jag och Lina ska snart skaffa lite vuxenpoäng och åka och handla mat.

Harry Potter var jättebra igår. Det var verkligen den bästa HP filmen, det var inte bara "voldemort kommer!" som det varit i dom andra filmerna utan det var väldigt mycket humor också och tjejen som satt brevid mig skarattde så mycket jag trodde hon skulle dö eller något...
Och roligast av allt: där var folk inne i bografen som var utklädda till karaktärer i filmen. Jag fick världens chock är jag såg massa häxor och saker. Och det var inte barn iheller utan vuxna människor.. snacka om fans.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0