Back 2 vide

Det blev en mysig kväll på lilla torg med mina darlings och god mat.
Såklart flörta Lina med vår servitör och allt var precis som vanligt.

På väg hem så gick och och Lina förbi videdalsskolan och såg en massa flickor med fina kläningar, niorna har sina bal alltså. Såklart får vi en idé om att vi borde krascha (?) balen. Några sekunder senare har jag och Lina sprungit in på skolan och hittar några lärare som vi hade för två år sen. Snacka om nostalgi!
Jag träffade bland annat Håkan som är lite vimsig som vanligt och min gammla engelsklärare Jenny som sa att hon hade berättat om mig för sina sjuor.

"..ja, det var en tjej här för några år sen som hade sin orm med sig till skolan!"

(Detta var såklart del av ett skolarbete och inte någon random sak som jag bara gjorde!)
Sen forsatte hon att berätta att det var en sjua som hade sin hund med sig till skolan men hunden bara bajsa i klassrummet så dem fick skicka hem eleven och hunden igen.
Jag är numera känd som "tjejen med ormen" vilket inte är så bra nu när jag tänker efter..

pusspuss

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0