De där med bitchighet..

Jag är inne på facebook och snokar och ser att min mor har gjort "How bitchy are you?"-testet. Och som resultat fick hon 15%. Därefter finns en väldigt kort konversation mellan min och Linas mamma.
Vad ni borde veta först är att jag och Lina kan vara rätt bitchiga och att vi brukar skylla det på våra mammor.

Annika:
Det där var ju inte så farligt, trodde det skulle bli mer..
Lotta:
Du fick samma som mig :) Alltså har inte Lina fått sin bitchighet från mig.. haha
Annika:
Haha, och Malin har tydligen inte fått det från mig heller


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bitches

2009-06-25 @ 19:35:38
Postat av: felix

hahaha

2009-06-25 @ 19:54:19

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0