my bucket list

Jag har inte ens fyllt 18 och är redan orolig för att inte hinna göra alla dom sakerna som jag vill göra. Det är inte normalt. Men jag börjar lära mig att andas mer och ångesten börjar faktiskt försvinna lite, ångestattackerna kommer inte lika ofta iallfall. Imorron går jag ut tvåan och mitt sista sommarlov börjar. Sen är det bara ett skolår kvar sen kan jag börja bocka av saker från min lista på saker jag vill göra.
Så här ser iallfall listan ut just nu, den är såklart inte klar..


- Bada med delfiner
- Jobba som volontär, helst med utsatta barn och kvinnor någonstans i världen
- Göra "Pippi-hopp" och sjunga på den kinesiska muren.
- Tågluffa genom Europa
- Roadtrip genom Usa, från New York till LA.
- Göra något som kommer förändra någons liv - till det bättre ofc!
- Se Grand Canyon

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0