nattblogg

hejhej, nu är jag hemma igen!
Det har varit en väldigt underhållande kväll med girlsen.
Vi försökte få eld på vår engångsgrill men det gick inte. Istället flörta Alex med några småpojkar så vi fick deras grill så vi äntligen kunde grilla våra marshmellows. (Hur fan stavas det ordet?!)
Sen blev vi attackerade av ollonborrar. Vi vet såna som vill in i håret och bo där? Ja, ew.

Men efter mycket spring och skrik lugna allt ner sig och jag och Frida kunde ta vårt kvällsdopp. Det var väldigt kallt men jag var väldigt stolt över mig själv efteråt. Fast all stolthet försvann när jag kom på att jag inte hade några torra underkläder med mig. Typisk, så vad gjorde jag? Jo, jag blottade mig för en folkmassa och sen gick jag hem utan underkläder. Fast med vanliga kläder på mig såklart.

och eftersom jag fortfarande inte har någon data så blir det inte mycket till bilder. Jag kommer snart skapa en sommarmapp på facebook där alla roliga sommarbilder kommer finnas.... om ni vill veta.

pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: felix

jag trorde inte du var en blottare men men :p

2009-06-30 @ 17:40:58

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0