Nya bilder

Godmorgon!

Alex mamma är snäll och kör oss till Bulltofta där vi ska spendera dagen med lekar. Låter kul va? Speciellt när det ska regna hela dagen..Sen ska vi iväg till Valdermasro och kolla på skolan som vi ska gå i i trean.

Jag hittade dom här tre bilderna som kommer från New Moon. Dom har inte kommit ut i Usa än utan Nordisk film gav dom till twilightsweden. Coolt va?
Jag är ju faktiskt Team Edward men om Jacob ska springa runt i hela new moon utan tröja och att det sen ska regna i vissa scener gör det lite svårt att hålla sig kvar på team edwards sida.. Nej, jag gör som Frida - jag är team switzerland!




Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0