Sista skolveckan

Okej, först ut, det kommer vara rätt så bildlöst på bloggen tills jag får min laptop/ tills min data blir lagad!

Hade bara två lektioner idag, eller lektioner och lektioner. På den första lektionen kom vår lärare och sa:
"-Jag har aldrig varit på entré så vi sticker dit!" Sen bjöd han oss på mjukglass sen så var lektionen slut. Snällt va?

Sen var det svenska där vi fick våra betyg. Sen kollar min lärare väldigt mysko på mig och säger:
"-Du kommer klara dig. Det kommer gå bra för dig!" Sen kollar hon väldigt konstigt på mig och drar mig i håret samtidigt som hon säger:
"-Men Malin, du har ju klippt av dig ditt långa hår!"

Fan vad jag kommer sakna mina gulliga lärare i trean - iallfall Bertil och Kristina.

PUSSPUSS

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0