Skolavslutning

Då har man gått ut tvåan!

Efter en pinsam skolavslutning åkte jag, Felix, Alex, Adam, Fanny och Timothy (ja, vi har 6 st i en bil vilket innebar att vi fick vara 4 där bak vilket inte var så smart eftersom Felix bara haft körkort i sisådär en vecka..)
Iallfall. Timo, Adam och Fanny stack in till espresso house och köpte fika till oss alla sen åkte vi till bokskogen (?!) och fika. Detta var ett mycket trevligt och konstigt sätt att avslut ett ännu trevligare och konstigare skolår.
Men eftersom vi är HR2E så var detta inte allt.
Vi blev såklart livrädda när vi upptäckte att polisen körde bakom oss med blåljus - ni minns ju att vi var fyra i baksätet?
Sen var Timothy extra rolig och låste in Adam i bagageluckan när vi körde hem - såklart hann vi bara köra 200 meter inan han fick panik och var tvugna att stanna.
Fanny var lika vimsig som vanligt och råkade kasta Adams plånbok i en soptunna i skogen som vi fick åka tillbaka och leta efter. Nu när jag tänker på det så måste Adam ha känt sig rätt så mobbad..

Så fort jag får tag på en data som kan klippa videos så får ni även nöjet att se några sådana från dagen. pusspuss



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0