sommar på riktigt

Okej, det är sommar - på riktigt!

Jag och LiLi har legat och solat i hennes trägård i över tre timmar. Hon är brun och jag är röd. Precis som alltid. Fast jag är inte SÅ röd..bara lite. Det kommer bli värre i kväll..

Jag har förresten gjort en playlist i Linas spotify. Sommarmusik by Malin heter den. Och här har ni lite av musiken. Jag älskar sommarmusik!
Tomas Ledin - En del av mitt hjärta
Tomas Ledin - Helt galen i dig
Tomas Ledin - Sommaren är kort
Gyllene Tider - När vi två blir en
Angel - Sommaren i city
Freestyle - Vill ha dig
Perikles - Var ska vi sova i natt


Förlåt men svensk musik ÄR sommar.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0