Taken

Heeeeeeeeej alla små söta läsare! ^^

Jag är fortfarande förkyld men istället för att vila ignorerar jag den och blir bara sjukare och sjukare. Fast mamma och pappa kommer hem imorron så då får jag vila upp mig!
Mammor är by the way väldigt underskattade! Att vara hemma själv i fem dagar och laga mat, tvätta och diskar är inte så kul! Jag är mer bortskämd än vad jag trodde..! Haha

Idag blev det iallfall en fika med Frida och Alex på espresso house. Supermysigt! Har inte träffat dem sen skolavslutningen..

Nu ska jag och Linis iallfall kolla klart på OC.

pusspuss


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0