there you'll be



Jag har slut på tårar nu.

Idag var det sista dagen jag träffade Peppe innan hon sticker till Ungern i två månader.
Allt känns så himla konstigt nu. Hon kommer inte vara där sista veckan sen är hon borta hela sommarlovet och när vi väl börjar skolan igen så har vi praktik och när vi kommer tillbaka på vårterminen så går vi inte i samma klass längre.
Nej, jag hade fel - det fanns några tårar kvar. Fan också! Jag är så jävla löjlig. Haha


Livet är allt konstigt. Personer som men en gång ogillade älskar man  och personer som man en gång älskade ogillar man.
Och fan vad jag ogillade Petra! Haha, men det är sant. Första gången jag träffade henne kom hon in i klassrummet och allt var bara "Hej, Jag heter Petra Piros. Jag är med på TV och jag är skitbra på engelska. Och by the way - jag är skitsnygg!" Fan vad du gick mig på nerverna! Sen gick tiden och jag brydde mig inte så mycket. Våren kom och jag fick en ny anledning att tycka illa om dig. You know what I mean.. haha Fast egentligen var det  bara en av många saker som vi har gemensamt!


Till hösten började vi iallfall tvåan och några dagar efter skolan börjat kommer du in i klassrummet. Och min enda tanke var "vad fan gör den apan här?", men nu är jag väldigt glad över att du bytte klass.

Det är lite ironiskt, när jag inte ville ha dig i min klass så gick du där men nu när jag vill ha dig där så kommer du inte vara där. Ett klassrum utan Petras åsikter? Ja, detta kommer bli väldigt konstigt.

Vilket långt gulligt inlägg detta blev.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, det är minst sagt ironiskt att det har blivit såhär. Men det är ju faktiskt så, att man ofta hatar dem i början, som man sedan kommer jätte nära. Det kommer vara konstigt att inte ha dig omkring, också. Ingen kärringaköra, inga "är du psykiskt sjuk?"- kommentarer... Kort & gott. I'll really miss you honey.

2009-06-06 @ 23:13:00
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0