Jag visste det!

Igår tvingade jag "Booi" (don't even ask) att se MTV movie awards med mig vilket bidrog till en del konstiga samtal.

Robert ansikte kommer fram på TV och jag ger ifrån mig ett "iiii" och alla tjejer i publiken börjar skrika
B: Är han verkligen såå snygg?
Jag: JA!
tystnad tills "Booi" börjar mumla något i stil med:
Jag kanske borde köra med samma frisyr som han..Hmm..

New Moon trailern visas på tvn
B: Va fan! Är han en varulv?! Det visste inte jag! *sitter med öppen mun och är i chock*
Jag: eh va?
B: Jag menar.. öh.. Det var ju en...Det var ju något nytt..
Jag: Har du något att berätta? Som till exempel att du gillar twilight i hemlighet?
B: Nej, jag ser ju den bara när jag blir tvingad till de

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0