Uttråkad..

Senaste person som:
..Sov i din säng: Jag :)
..Såg dig gråta: Det måste ha varit Petra
..Du gick på bio med: Far
..Du gick på stan med: Lina
..Skällde på dig: Pappa såklart..

Extra frågor:
Tar du droger: Bara kaffe :)
Dricker du:  Ja, annars blir man uttorkad..
Vilka är dina bästa vänner: Linis
Vad är du mest rädd för: Smärta
Vem hatar du verkligen: Hata är ett väldigt starkt ord
Varit kär: ja det har jag väl
Kör du bil: Neej
Har du ett jobb: Nej, det är jag för lat för
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, det är ett måste
Är du ett hälsofreak: jag är raka motsatsen
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: beror på
Är du svårflörtad: beror på personen
Tre fördelar med dig: Jag är skitrolig ;) haha snäll och helt underbaaar (ta det med en nypa salt..)
Tre nackdelar: Snål, klagar jävligt mycke och har väääldigt lätt för att överdriva!

Stuff..
Är du ensam nu: noo
Låtar som fastnar i ditt huvud: 80-tal
Vill du gifta dig: Jadå
Vill du ha barn: yes, en dotter med namnet Snö

De senaste 48 timmarna har du..
..Gråtit: noppsnopp
..Köpt någonting: nej, jag lever på andra..
..Varit sjuk: bara i huvudet
..Sjungit: varje minut
..Träffat någon ny: tror inte de
..Saknat någon: oh yes

Åsikt om..
..Politik: vänster
..Kött: gott
..Distansförhållanden: beror på
..Djurförsök: hemskt

Senaste..
..Bra låt du hörde: back to the 80's
..Film du såg: beyond borders
..Sak du stal: mammas laptop
..Mat du åt: pizzzzzzza

Vem...
..Älskar du: familj och vänner
..Längtar du mest efter: Sissy
..Vill du helst slippa: Lina, hon börjar på mig på nerverna nu..HEJ LINA :D ..som just nu ligger på på skrivbord..
..Stör du dig på: Personen som ligger på mitt skrivbord..
..Är snygg: För er som inte känner mig: ROBERT PATTINSON! :) <3

Blandat
Tidning läser du: Skvallertidningar
Dag föddes du: 29 okt
Årstid föredrar du: Sommar
Stad/by är du uppväxt i: Malmö

Vad..
..Säger du ofta: ofta, "du är / är du psykiskt störd" "jag menar.." "alltså"
..Gör du nu: sjunger aka förstöra Linas öron :)
..Gör dig till en bra människa: Att jag får dom att skratta :)
..Gör dig till en dålig människa: ..jag sjunger fortfarande..
..Äger du för skor: en av varje sort..typ.

Personligt
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: SNÖ eller London (Helsingborg)
Vilket stjärntecken är du: Skorpion
Vilken årgång är du: -91 bitch!
Vart bor du: Malmö
Vart skulle du egentligen vilja bo: överallt
Vilken skola går du på: JKG
Vilken klass: ?

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0