"..allt du äger i en låda till vänster"

Hallååååååååå!
Jag är på lite bättre humör men fortfarande extremt arg över MTV saken. Jävla fittor. Och mormor, säg inte till mig att inte använda såna ord nu - jag får dom ju ändå från dig! haha

Så dagens skoldag var lite speciell. Eftersom det knappt var en enda person från vår klass i skolan idag, förutom jag, Blondie och Adam så fick jag spendera dagen med dem två. Vilket var väldigt..konstigt. Vi bestämde oss iallfall för att sticka till Entré för att äta lunch. Och alla som känner Blondie vet att det inte går att han en normal lunch med han. Nej, istället sitter han och sjunger engelska låtar på svenska, sitter och pratar om hur han ska rösta på Sverige demokraterna i nästa val och fejkar en orgasm. Aldrig förr har en skoldag varit så lång. Men både matteprovet och svenskaprovet gick bra. Och nu har jag inga mer läxor tills jag börjar trean!


Dagens lunch - kyckling! Mums


Mattias a.k.a Blondie

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0