Ännu en blogg från klassen..

Jag tror folk underskattar mitt inflytande. På riktigt. Eller så är jag bara jävligt bra på att tjata så folk till slut gör som jag säger? Jaja, vad det än är som gör det så är poängen att folk gör som jag säger till dem, eller vad jag ber dem om.. Ta det hur ni vill.
Så vad är det jag syftar på? Jo, bloggar! Under dem senaste två månaderna har jag fått tre personer i min närhet att blogg. Nämligen Petra som var först ut! Yeah! Sen var det dags för Alex en vecka senare. Och igår blev det en tredje person. En person som jag aldrig trodde skulle göra det. Och jag skämtade bara om det.. Vill ni veta vem det är? Ja, om jag säger martenblindtarmen.blogg.se, vad säger ni då? Underskatta aldrig mig. Jag har sagt det förr och jag säger det igen I've got the power.



Kommentarer
Postat av: Lina

Har ADAM skaffat blogg?

2009-05-21 @ 18:17:50
Postat av: adam

Käften lina.

2009-05-23 @ 11:50:51

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0