Ännu en till FANNY!



Eftersom Fanny kom på mig idag så valde jag att stå för vad jag tycker. Och om sanningen nu ska fram så skriver jag hatinlägg och säger dumma saker till henne för jag är avundsjuk på henne helt enkelt. Hon är min idol. Hon är perfekt. Hon är allt. Hur kan man liksom inte gilla Fanny? Hur kan man inte ha Fanny som idol? Så här får hon istället något hon förtjänar. Ett idol inlägg!
Snälla söta rara Fanny, om du nu inte gillar bilderna jag valt ut på dig så får du tänka på tanken som ligger bakom mitt fina verk. Det är ju som sagt tanken som räknas och tänk på dom 10 minuterna har har spenderat på paint åt att göra detta!

Här får ni en list på anledningar till varför alla borde älska Fanny lika mycket som jag gör!

Hon är hälsosam och är en bra förebild när det gäller träning. Ingen alkohol, rökning eller godis är Fannys motto här i livet!



Hon har ett gulligt leende!


Hon har väldigt cool mobil - så cool att jag var tvungen att köpa likadan!

Hon är superstark och kan slå ner vilken kille som helst!


Hon målar jättefint!


Hon är jätteduktig i köket och är väldigt hjälpsam när det behövs kokas potatis!



Och bäst av allt...


Hon ställer upp på videobloggar och ÄLSKAR min blogg!


Detta var nog allt, hoppas du är nöjd nu!

och by the way
JAG ÄLSKAR FANNY <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Detta var det bästa inlägget du någonsin har skrivit, helt fantastiskt! Så bra att du borde skriva MINST ett i månaden, faktiskt!

(alltså den videon kommer att jaga mig för resten av mitt liv!)

2009-05-15 @ 20:03:32
Postat av: Sven 43, seriös

hon varken röker dricker alkohol eller äter godis..

IN MYASS! sluta jug för fan.

2009-05-15 @ 21:58:52
Postat av: Fanny

Om du ska klaga rätt, ADAM, så kan du väl ändå stava rätt?

2009-05-17 @ 00:53:34

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0