Äntligen!

Va fan är problemet med blogg.se? Jag har inte kunnat logga in på min blogg sen i fredagskväll. Jävla fittor! Men nu är jag tillbaka iallafall. Så lätt blir ni inte av med er, jag vet att ni älskar mig ;) !

I dag har jag spenderat ca 5 timmar på espresso house, Lina har försökt få in lite matte i mitt huvud till provet på tisdag. Jag måste, nej, jag SKA få G i matte b! Jag ska! Fan vad jag hatar matte.. Sen kom jag på att jag borde göra lite psykologiarbet och en svensk novell också. Shit vad jag älskar min lärare.

Nej, nu blir det GossipGirl och hemmalagad thaimat sen ska jag plugga hela jävla natten.



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0