Dagens problem

1) Min frisyr ser inte ut som den gjorde i morse
2) Hålltimmar. Kan man inte bara jobba in dom och sluta tidigare?
3) Min samhällslärare. Han är läskigt närgången men så länge jag får bra betyg så känner jag inte för att säga "back off bitch" till han. Varför fick den meningen mig att känna som en lowlife hoe?
4) Läxor. Snälla söta lärare, bara för ni älska skolan när ni var unga och valde att stanna kvar där resten av litet innebär inte att vi gör det.
5) Vädret. Var fan tog min älskade sol vägen? Den påverkar mitt humör extremt mycket. Det kanske ni märker genom att mina inlägg som "happy day" har bytts ut mot "dagens problem"?


love,malin 

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0