Det är inte bara jag som har ålderskris..

Detta hände för några veckor sedan.
Det är lördagmorron och jag kommer precis hem efter att ha sovit borta över natten.
Jag hittar min mamma i soffan - med en hink brevid sig.


Jag: Mamma, varför sover du i soffan och varför har du en hink brevid dig?
Mamma: Jo, jag orka inte gå upp för trappan och ja, det var så att först bjöd Lotta på vin sen var det öl sen var det lite till vin och sen, sen var det shootar och gällde!
Jag: Har du en ålderskris?
Mamma: Va, ålderskris? Nejdå, jag har alltid varit så här - jag har bara umgåtts med tråkiga människor! Men nu, nu har jag hittat roliga människor som jag kan supa skallen av mig med!
Jag: Mamma, du har en ålderskris!
Mamma: Vadå ålderskris? Jag är ju för fan bara 25!


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0