ESC

Jag, precis som resten av europas befolkning, sitter just nu och kollar på eurovison song contest. Min andra halva tyckte dock att jag borde skriva ner mina kommentarer om artisterna så här får ni lite Malin-kommentarer, det blir ju precis som jag sitter brevid er!

Grekland: Någon mer än jag som la märke till hans dans? Han måste tro att han är den manliga Brittan eller något...

Malta: Jag citerar Nils "-Kolla, det är Maltas svar på Anna Book!"

Danmark: Väldigt bra låt, en av mina favoriter faktiskt! Men va fan var det där med Måns Zelmerlöw dansen? Ni vet, man står med 3 mils avstånd mellan benen och rör lite på armarna?

Tyskland: Okej, Tyskland är kvar på 90-talet. Vad fan hade han på sig? Ja menar, glitterbyxor? Och var fan kom Dita von Teese från? Om man får ta in kändisar under framträdandet så bokar Sverige Robert Pattinson nästa år - då jävlar kommer vi vinna!

Albanien: En fråga: Varför är där en blå man/ödla på scenen?

Island: Jag måste säga att jag älskade sagoprinsessa-looken!

Armanien: ett ord: LÄSKIGT.

Norge: Jag fattar inte vad alla älskar hos den låten. Visste texten är fin men musiken? Nej, tack! Dem kanske charmas av hans fina ögon?

Sverige: Ja, något var väldigt fel idagens framträdande. Ljudet, stelheten och klänningen. Ledesen att säga det men nejnejnej.

Fan vad negativt allt blev då men så blir det ibland. Nu ska vi se den läskiga mellanakten. pusspuss

Kommentarer
Postat av: felix

90-talet är ju bra :P

2009-05-17 @ 11:24:54

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0